*:not(.wp-block-quote):not(.alignwide):not(.td-a-ad){ margin-left: auto; margin-right: auto; }.tdb_single_content a{ pointer-events: auto; }.tdb_single_content .td-spot-id-top_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Top Ad’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad0 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 1’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad1 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 2’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad2 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 3’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-bottom_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Bottom Ad’ !important; }.tdb_single_content .id_top_ad, .tdb_single_content .id_bottom_ad{ clear: both; margin-bottom: 21px; text-align: center; }.tdb_single_content .id_top_ad img, .tdb_single_content .id_bottom_ad img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_top_ad .adsbygoogle, .tdb_single_content .id_bottom_ad .adsbygoogle{ position: relative; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ margin-bottom: 15px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ text-align: center; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-right: auto; margin-left: auto; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left{ float: left; margin-top: 9px; margin-right: 21px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right{ float: right; margin-top: 6px; margin-left: 21px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title{ width: 300px; height: 250px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title:before{ position: absolute; top: 50%; -webkit-transform: translateY(-50%); transform: translateY(-50%); margin: auto; display: table; width: 100%; }.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:18px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 h1{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h2{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h3{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h4{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h5{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h6{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:16px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 32px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:48px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; color: #222222; }.tdi_20,.tdi_20 p{ color: #444444; }.tdi_20 h1,.tdi_20 h2,.tdi_20 h3,.tdi_20 h4,.tdi_20 h5,.tdi_20 h6{ color: #222222; }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center { margin: 0 auto 26px auto; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left { margin-right: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right { margin-left: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .td-a-ad { float: none; text-align: center; } .tdb_single_content .td-a-ad img { margin-right: auto; margin-left: auto; } .tdb_single_content .tdc-a-ad { float: none; } }@media print { .single .td-header-template-wrap, .single .td-footer-template-wrap, .single .td_block_wrap:not(.tdb_breadcrumbs):not(.tdb_single_categories):not(.tdb-single-title):not(.tdb_single_author):not(.tdb_single_date ):not(.tdb_single_comments_count ):not(.tdb_single_post_views):not(.tdb_single_featured_image):not(.tdb_single_content) { display: none; } .single.td-animation-stack-type0 .post img { opacity: 1 !important; } }/* portrait */@media (min-width: 768px) and (max-width: 1018px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 28px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:28px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}/* phone */@media (max-width: 767px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:13px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 26px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:24px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}]]>

Gara-gara sering mendapat kecaman dan hinaan di media sosial baru ini, akhirnya pelakon wanita Fiza Halim telah tampil membuat laporan polis kerana didakwa telah difitnah.

Menerusi perkongsian di Instagram miliknya, Fiza didakwa telah tampil membuat pembelaan terhadap dirinya setelah mendiamkan diri apabila dihina dan difitnah yang dipercayai dilakukan oleh bekas adik iparnya sendiri.

[Jom Ikuti Instagram Kami]
[KLIK DI SINI]

Difahamkan sebelum ini menerusi satu perkongsian di Twitter telah tular terdapat individu yang melabelkan pelakon ini seorang โ€œkaki sondolโ€ serta pemusnah rumah tangga orang dan kini ianya telah menjadi topik bualan hangat warga netizen di media sosial.

[Jom Sertai Group Telegram Kami]
[Klik DI SINI]

perkongsian oleh seorang individu di Twitter yang mendakwa dirinya adik ipar Fiza Halim

Fiza Halim atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Binti Abdul Halim berkata, dia enggan mengulas lanjut mengenai perkara ini kerana atas nasihat daripada pihak polis kerana dikhuatiri akan mengganggu siasatan susulan.

Apa yg boleh saya bagitahu kat sini, selama 4 hari ni saya berdiam diri tak nak ulas apa-apa sebab pihak polis mengarahkan saya supaya tidak membalas atau menjawab apa-apa pertanyaan,โ€ ujarnya di media sosial.

Selain daripada itu, Fiza didakwa telah mendapat hinaan daripada golongan netizen berikutan tularnya kenyataan Twitter bekas adik iparnya sebelum ini.

[Jom like & follow Facebook kami]
[Klik DI SINI]

Difahamkan juga, segala kata-kata berbentuk hinaan ataupun cacian terhadapnya oleh warga netizen akan disiasat oleh pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan akan disiasat secara berperingkat.

View this post on Instagram

A post shared by ๐“•๐“ฒ๐”ƒ๐“ช ๐“๐“ซ๐“ญ๐“พ๐“ต ๐“—๐“ช๐“ต๐“ฒ๐“ถโ„ข๏ธ (@fizahalimofficial)

[Tweet Bersama Kami]
[KLIK DI SINI]

โ€œIni kerana segala DM,komen yang saya dapat selama 4 hari ni telah dipantau oleh pihak SKMM dan jugak pihak polis. Semua masih lagi dalam siasatan, Account saya ni dah pun dirujuk ke bahagian pihak yg berwajib

Untuk pengetahuan semua, segala DM dan komen berbentuk aib,hinaan,cacian dan makian selama 4 hari yang saya dapat ni dah pun sampai ke pihak SKMM,โ€ujarnya di media sosial.

Ekoran daripada itu, satu amaran keras telah dibuat olehnya terhadap individu yang pernah melemparkan kata-kata berbau hinaan tersebut dan menyuruh mereka bersiap sedia untuk disoal siasat oleh pihak polis dan SKMM.

[Kongsikan Dengan Kami Di Tiktok]
[Klik Di Sini]

Jadi bersiap sedia lah ya semua yang pernah hantar DM dan komen ke saya akan di soal siasat,Tak mau cakap banyak,kita tunggu dan lihat saja #staycalmย #staysafeย #pdrm,โ€perkongsian Fiza di media sosial miliknya.

View this post on Instagram

A post shared by ๐“•๐“ฒ๐”ƒ๐“ช ๐“๐“ซ๐“ญ๐“พ๐“ต ๐“—๐“ช๐“ต๐“ฒ๐“ถโ„ข๏ธ (@fizahalimofficial)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *