*:not(.wp-block-quote):not(.alignwide):not(.td-a-ad){ margin-left: auto; margin-right: auto; }.tdb_single_content a{ pointer-events: auto; }.tdb_single_content .td-spot-id-top_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Top Ad’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad0 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 1’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad1 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 2’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad2 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 3’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-bottom_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Bottom Ad’ !important; }.tdb_single_content .id_top_ad, .tdb_single_content .id_bottom_ad{ clear: both; margin-bottom: 21px; text-align: center; }.tdb_single_content .id_top_ad img, .tdb_single_content .id_bottom_ad img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_top_ad .adsbygoogle, .tdb_single_content .id_bottom_ad .adsbygoogle{ position: relative; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ margin-bottom: 15px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ text-align: center; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-right: auto; margin-left: auto; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left{ float: left; margin-top: 9px; margin-right: 21px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right{ float: right; margin-top: 6px; margin-left: 21px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title{ width: 300px; height: 250px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title:before{ position: absolute; top: 50%; -webkit-transform: translateY(-50%); transform: translateY(-50%); margin: auto; display: table; width: 100%; }.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:18px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 h1{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h2{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h3{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h4{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h5{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h6{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:16px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 32px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:48px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; color: #222222; }.tdi_20,.tdi_20 p{ color: #444444; }.tdi_20 h1,.tdi_20 h2,.tdi_20 h3,.tdi_20 h4,.tdi_20 h5,.tdi_20 h6{ color: #222222; }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center { margin: 0 auto 26px auto; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left { margin-right: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right { margin-left: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .td-a-ad { float: none; text-align: center; } .tdb_single_content .td-a-ad img { margin-right: auto; margin-left: auto; } .tdb_single_content .tdc-a-ad { float: none; } }@media print { .single .td-header-template-wrap, .single .td-footer-template-wrap, .single .td_block_wrap:not(.tdb_breadcrumbs):not(.tdb_single_categories):not(.tdb-single-title):not(.tdb_single_author):not(.tdb_single_date ):not(.tdb_single_comments_count ):not(.tdb_single_post_views):not(.tdb_single_featured_image):not(.tdb_single_content) { display: none; } .single.td-animation-stack-type0 .post img { opacity: 1 !important; } }/* portrait */@media (min-width: 768px) and (max-width: 1018px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 28px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:28px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}/* phone */@media (max-width: 767px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:13px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 26px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:24px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}]]>

PETALING JAYA: Pelawak dan penyampai radio, Issey dikhabarkan bakal meninggalkan dunia penyiaran radio pada akhir bulan Julai ini.

Issey atau nama sebenarnya Fazlisham bin Mat Hussin telah membuat keputusan untuk tidak menyambung kontrak perkhidmatannya yang bertarikh luput 31 Julai 2021 bersama stesen radio Suria FM.

[Jom Ikuti Instagram Kami]
[KLIK DI SINI]

Difahamkan juga, tarikh akhir Issey ke udara bersama Suria Fm dan peminat pada 16 Julai 2021 sebelum menghabiskan baki cutinya.

[Jom Sertai Group Telegram Kami]
[Klik DI SINI]

Berita ini juga turut dikongsikan di laman Instagram miliknya dan menurut Issey keputusan untuk memilih tidak disambungkan kontrak atas dasar ingin mencuba sesuatu kelainan dalam karier seninya selepas ini.

“Selamat Tinggal Suria

[Jom like & follow Facebook kami]
[Klik DI SINI]

“Hari ni hari terakhir saya di suria. Issey sendiri yang memilih utk tidak disambungkan kontrak di suria

“Saya sayang suria tapi saya buat keputusan ini sebab saya ada plan saya sendiri. Insyallah nnti saya akan umumkan pda masa yang sesuai,”ujarnya di media sosial.

View this post on Instagram

A post shared by issey (@isseyfazlisham)

[Tweet Bersama Kami]
[KLIK DI SINI]

Tambah Issey, berkhidmat sebagai penyampai Suria Fm adalah satu perkara terindah dalam hidupnya dan sentiasa mempunyai kenangan yang akan terpahat dalam hati kerana persahabatan yang terjalin sepanjang 3 tahun itu begitu akrab.

“Kenangan 3 tahun di suria akan jadi satu memori yang cukup indah untuk saya. Dan Cukup bermakna utk saya dan adik beradik di suria. Jaga diri semua love u all,”ujarnya dalam media sosial.

Perasaan sebak menyelebungi ketika membuat pengumuman mengenai kemundurannya daripada Suria FM  dan rata-rata peminatnya juga meluahkan rasa sedih bila mendengar pengumuman daripada Issey.

[Kongsikan Dengan Kami Di Tiktok]
[Klik Di Sini]

“setiap hari dengar suria dari pagi sampai malam, bila Issey tak dak mesti tak meriah dahhh

“Ala sedihnya dah takde gurau-gurau kasau tapi menghiburkan dari issey n team pagi suria,”komen netizen di media sosialnya.

Selain itu, rakan penyampai Team Pagi Suria FM iaitu Fizi Ali turut sedih dengan berita ini dan mendedahkan kebaikan  yang pernah Issey lakukan padanya di saat memerlukan.

“aku tak pernah menangis depan kau, aku anggap kau macam abang aku,bila aku susah kau selalu ada

“pengetahuan semua,waktu aku susah, tak ada duit, masa tu anak aku nak lahir dan bini aku nak bersalin, orang pertama aku cari adalah Issey, dia bagi pinjam duit

“aku tak tahu macam mana jasa kau dengan aku Issey, aku sayang kat kau Issey,”ujar Fizi Ali dalam video berkenaan.

Karier Issey di Suria FM bermula pada tahun 2018 menerusi slot Team Suria Pagi bermula jam 6.00 pagi hingga 10.00 pagi bergandingan dengan Fizi Ali dan Shahrol Shiro sebelum digantikan kemasukkan Ajak pada tahun 2020.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *