*:not(.wp-block-quote):not(.alignwide):not(.td-a-ad){ margin-left: auto; margin-right: auto; }.tdb_single_content a{ pointer-events: auto; }.tdb_single_content .td-spot-id-top_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Top Ad’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad0 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 1’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad1 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 2’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad2 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 3’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-bottom_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Bottom Ad’ !important; }.tdb_single_content .id_top_ad, .tdb_single_content .id_bottom_ad{ clear: both; margin-bottom: 21px; text-align: center; }.tdb_single_content .id_top_ad img, .tdb_single_content .id_bottom_ad img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_top_ad .adsbygoogle, .tdb_single_content .id_bottom_ad .adsbygoogle{ position: relative; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ margin-bottom: 15px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ text-align: center; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-right: auto; margin-left: auto; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left{ float: left; margin-top: 9px; margin-right: 21px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right{ float: right; margin-top: 6px; margin-left: 21px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title{ width: 300px; height: 250px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title:before{ position: absolute; top: 50%; -webkit-transform: translateY(-50%); transform: translateY(-50%); margin: auto; display: table; width: 100%; }.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:18px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 h1{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h2{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h3{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h4{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h5{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h6{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:16px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 32px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:48px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; color: #222222; }.tdi_20,.tdi_20 p{ color: #444444; }.tdi_20 h1,.tdi_20 h2,.tdi_20 h3,.tdi_20 h4,.tdi_20 h5,.tdi_20 h6{ color: #222222; }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center { margin: 0 auto 26px auto; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left { margin-right: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right { margin-left: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .td-a-ad { float: none; text-align: center; } .tdb_single_content .td-a-ad img { margin-right: auto; margin-left: auto; } .tdb_single_content .tdc-a-ad { float: none; } }@media print { .single .td-header-template-wrap, .single .td-footer-template-wrap, .single .td_block_wrap:not(.tdb_breadcrumbs):not(.tdb_single_categories):not(.tdb-single-title):not(.tdb_single_author):not(.tdb_single_date ):not(.tdb_single_comments_count ):not(.tdb_single_post_views):not(.tdb_single_featured_image):not(.tdb_single_content) { display: none; } .single.td-animation-stack-type0 .post img { opacity: 1 !important; } }/* portrait */@media (min-width: 768px) and (max-width: 1018px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 28px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:28px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}/* phone */@media (max-width: 767px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:13px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 26px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:24px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}]]>

GARA-GARA kerap memuatnaik video aksi bermesraan di media sosial, pasangan Zoey Rahman dan Zarina Anjoulie sering menjadi topik bualan hangat golongan warga maya saat ini.

Jika sebelum ini, kemesraan mereka dilihat menerusi video bermesraan di sebuah klinik kecantikan maka bermula dari situlah dakwaan bermulanya lakonan drama plot percintaan mereka ini.

[Jom Ikuti Instagram Kami]
[KLIK DI SINI]

Terbaharu, sekali lagi pasangan ini telah mengundang kecaman dan kebencian warga maya apabila didakwa sengaja melakukan aksi bermesraan di kawasan terbuka pada waktu Perintah Kawalan Pergerakan PKP dilaksanakan.

[Jom Sertai Group Telegram Kami]
[Klik DI SINI]

Perkara ini boleh dilihat menerusi hantaran video terbaru yang dibuat oleh Zarina di media sosial miliknya dan didakwa sengaja tidak menjaga sensitiviti apabila berada di tempat awam.

Menerusi perkongsian video live yang berdurasi 11 minit di Facebook milik Zarina telah mengundang pelbagai spekulasi netizen apabila mereka didakwa telah merentas daerah kerana temujanji dengan klinik kecantikan serta membeli makanan segera KFC.

[Jom like & follow Facebook kami]
[Klik DI SINI]

View this post on Instagram

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

“Macam tak tahu hukum hakam ye tayang satu dunia peluk-peluk macam dah halal pulak ye. Musim covid ni elok pulak ke hulu ke hilir ye.

[Tweet Bersama Kami]
[KLIK DI SINI]

“Kejap video kat umah dia di Nilai kejap di Kepong, cable bapak la besau, Yang aku ni rindu family di utara kemahen lagi, moga covid menjauhi sedaghe sedaghi,”antara komen netizen

Selain itu, kelibat Zarina dan Zoey  dalam video berkenaan telah didakwa telah mengundang perasaan meluat serta cemuhan sang netizen saat ini dan turut menyelar perbuatan mereka kerana dilihat sengaja melakukan aksi manja berkenaan di kawasan terbuka.

“Orang sibuk kes banyak.  Ko boleh pulak buat cerita sampah percintaan fiona dan shrek, kel*nc*u*n apa ni

Antara komen-komen netizen yang panas hati melihat aksi mereka tersebut.

[Kongsikan Dengan Kami Di Tiktok]
[Klik Di Sini]

“Punca kenapa kes kovid makin meningkat dalam ujian Allah pun masih lagi melakukan maksiat Allahu tenatnya masyarakat

“Bila Malaysia takde paparazzi, artis-artis sendiri la kena upah ‘paparazzi’ gila glemer

“Sweet mcm lembu dengan t*ik walau dah terpisah tetap bau nye naik,” antara komen netizen yang berang dengan tindakan Zarina dan Zoey.

Pasangan ini juga didakwa seolah tidak serik dengan kecaman yang diterima malah tidak mengendahkan kecaman tersebut. Melihat aksi mereka saat ini, ada pula dakwaan yang dilemparkan berkemungkinan akan ada video sambungan pada kisah percintaan mereka ini.

View this post on Instagram

A post shared by ZOEY RAHMAN (@zoeyrahman)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *