*:not(.wp-block-quote):not(.alignwide):not(.td-a-ad){ margin-left: auto; margin-right: auto; }.tdb_single_content a{ pointer-events: auto; }.tdb_single_content .td-spot-id-top_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Top Ad’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad0 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 1’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad1 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 2’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-inline_ad2 .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Inline Ad 3’ !important; }.tdb_single_content .td-spot-id-bottom_ad .tdc-placeholder-title:before{ content: ‘Article Bottom Ad’ !important; }.tdb_single_content .id_top_ad, .tdb_single_content .id_bottom_ad{ clear: both; margin-bottom: 21px; text-align: center; }.tdb_single_content .id_top_ad img, .tdb_single_content .id_bottom_ad img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_top_ad .adsbygoogle, .tdb_single_content .id_bottom_ad .adsbygoogle{ position: relative; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ margin-bottom: 15px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right img, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-bottom: 0; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center{ text-align: center; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center img{ margin-right: auto; margin-left: auto; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left{ float: left; margin-top: 9px; margin-right: 21px; }.tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right{ float: right; margin-top: 6px; margin-left: 21px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title{ width: 300px; height: 250px; }.tdb_single_content .tdc-a-ad .tdc-placeholder-title:before{ position: absolute; top: 50%; -webkit-transform: translateY(-50%); transform: translateY(-50%); margin: auto; display: table; width: 100%; }.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:18px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 h1{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h2{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h3:not(.tds-locker-title){ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h4{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h5{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 h6{ font-family:Fira Sans !important;font-style:italic !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:16px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 32px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:48px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; color: #222222; }.tdi_20,.tdi_20 p{ color: #444444; }.tdi_20 h1,.tdi_20 h2,.tdi_20 h3:not(.tds-locker-title),.tdi_20 h4,.tdi_20 h5,.tdi_20 h6{ color: #222222; }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right, .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-center { margin: 0 auto 26px auto; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-left { margin-right: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .id_ad_content-horiz-right { margin-left: 0; } }@media (max-width: 767px) { .tdb_single_content .td-a-ad { float: none; text-align: center; } .tdb_single_content .td-a-ad img { margin-right: auto; margin-left: auto; } .tdb_single_content .tdc-a-ad { float: none; } }@media print { .single .td-header-template-wrap, .single .td-footer-template-wrap, .single .td_block_wrap:not(.tdb_breadcrumbs):not(.tdb_single_categories):not(.tdb-single-title):not(.tdb_single_author):not(.tdb_single_date ):not(.tdb_single_comments_count ):not(.tdb_single_post_views):not(.tdb_single_featured_image):not(.tdb_single_content) { display: none; } .single.td-animation-stack-type0 .post img { opacity: 1 !important; } }/* portrait */@media (min-width: 768px) and (max-width: 1018px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 28px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:28px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}/* phone */@media (max-width: 767px){.tdi_20, .tdi_20 > p, .tdi_20 .tdb-block-inner > p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:14px !important;line-height:2 !important;font-weight:400 !important; }.tdi_20 li{ font-family:Fira Sans !important;font-size:13px !important;line-height:2 !important; }.tdi_20 li:before{ margin-top: 1px; line-height: 26px !important; }.tdi_20 .tdb-block-inner blockquote p{ font-family:Fira Sans !important;font-size:24px !important;line-height:1.4 !important;font-style:italic !important;font-weight:600 !important;text-transform:none !important;letter-spacing:-1px !important; }}]]>

PETALING JAYA: Pelakon wanita, Ruhainies telah mencuit hati warga netizen apabila melihat video lucu serta reaksi dia menerima hadiah pelik semperna sambutan ulang tahun kelahirannya ke 29.

Ruhaines atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah binti Zainul Ilyas telah menyambut ulang tahun kelahiran ke 29 itu pada 27 Julai yang lalu dan telah menerima kek berbentuk lipas yang dihadiahkan oleh kakaknya iaitu Nur Risteena Munim.

[Jom Ikuti Instagram Kami]
[KLIK DI SINI]

Perkongsian video tersebut telah dimuatnaik menerusi Instagram milik Risteena dan difahamkan, kek itu ditempah khas dengan tujuan untuk membalas gurauan Ruhainies kerana dia telah membuat “prank” terhadap kakaknya pada hari ulang tahun kelahiran sebelum ini .  

[Jom Sertai Group Telegram Kami]
[Klik DI SINI]

“Ruhainies kena prank Birthday cake Lipas jugak kali ni,sebenarnya @ruhainies7 ni pun takut gila dengan lipas tapi ada hati nak takutkan orang tahun lepas buat cake lipas, So sekarang kita balas dendam,” perkongsian Risteena di media sosialnya.

View this post on Instagram

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena)

Ekoran daripada perkongsian Risteena di media sosial, Ruhainies turut memberi komen di hantaran video berkenaan dan berkata akan membalas gurauan itu dengan kek biawak pula untuk sambutan hari jadi kakaknya pada masa akan datang.

[Jom like & follow Facebook kami]
[Klik DI SINI]

“haha suka nampak, tengok la tahun ni saya buat cake biawak pulak kat awak, awak tunggu!,” balas ruhainies di media sosial kakaknya itu.

View this post on Instagram

A post shared by @ruhainies7

Meskipun dalam Perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) namun ia tidak menghalang buat pelakon ini untuk menyambut ulang tahunnya itu malah satu majlis secara kecil-kecilan telah dibuat olehnya yang dihadiri ahli keluarga terdekat saja.

“saya bersyukur walaupun tahun ini tak dapat sambut kat luar tapi saya kesemua ahli keluarga ada bersama saya, terima kasih Ya Allah kerana keberkatan ini, tiada lain saya perlukan hanya ini saja,” ujar Ruhainies di media sosialnya. 

Melihat perkongsian video kek berkenaan, rata-rata netizen telah tercuit dan turut memberikan komen lucu malah ada yang geli apabila melihat hadiah kek berkenaan.

[Tweet Bersama Kami]
[KLIK DI SINI]

“Nak makan pun geli rasa terbang mai kat muka

[Kongsikan Dengan Kami Di Tiktok]
[Klik Di Sini]

“Tak leh walaupun kek tu sedap setara mana pun aku rela tak makan , aku paling geli doe lipas sumpah benci lipas

“Eeeiii macam tengah rasa lipas tu merayap je!

“Eeee kek kali ini lebih geli dari kek hari jadi risteena dulu, seram,” antara komen lucu yang dibuat oleh netizen.

Ruhainise juga mengucapkan ribuan terima kasih atas segala ucapan dan doa yang dibuat oleh warga netizen terhadapnya serta dia juga merasa bersyukur kerana dikurniakan peminat yang sentiasa menyokongnya dari dahulu lagi.

“terima kasih kepada semua yang mengucapkan doa kepada saya, saya baca kesemua komen anda, terima kasih juga atas doa kalian kepada saya, saya doakan semua doa-doa tu berbalik kepada korang semua jugak. Amin,” ujarnya di media sosial.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *